Selecteer een pagina

Garantie en klachten

 

 

Het spreekt voor zich dat je altijd recht hebt op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand dan lossen wij het voor je op want bij ons mag je een product altijd retourneren.
Voldoet een product toch niet aan de redelijke verwachtingen die je van het product mocht hebben? Werkt het product niet zoals zou moeten of gaat het eerder stuk dan je had mogen verwachten en was er dus eigenlijk altijd al iets mis met het product? 

 

We doen er alles aan om het aankoopproces zo probleemloos mogelijk te laten verlopen, maar we kunnen helaas niet alles voorkomen. Heb je een klacht? We zouden het zeer op prijs stellen als je ons de kans geeft het weer op te lossen.

 

PosiLief doet niet zo moeilijk, dus neem gewoon even contact met ons op via e-mail of WhatsApp. Binnen uiterlijk twee werkdagen krijg je antwoord van ons. Je hoort van ons welke oplossing we bedacht hebben of hoeveel tijd we nog nodig hebben om het probleem te verhelpen.

INFO

KvK-nummer: 76231259
 
Btw-nummer:  NL003062411B51

Retourinfo | Garantie | Klachten